fredag 31 augusti 2012

September GiveAway


Så var det dags för den utlovade GiveAway. Har snart bloggat i 5år och detta är min allra första GiveAway.....man kan säga att det var på tiden :)

Så här gör du om du vill delta:
Gilla Naimas Design på Facebook och dela detta inlägg.Du kan även delta genom din blogg, du kopiera bilden och länkar till min sida. Skriv sedan en kommentar, så är du med i utlottningen om ett presentkort på 400kr


Tävlingen pågår hela september månad och sedan drar Naima en  vinnare. Vinnarna presenteras på bloggen naimasdesign.blogspot.com och på facebook sidan.

Stort Lycka till

5 kommentarer:

FridoLi sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen, har alltid älskat det du syr! :-)
Har delat på FB!

Palven sa...

Denna chans vill man ju inte missa!!! Du gör ju så mycket fint :o)
Har länkat på min blogg.

finnkids sa...

Jag vill också vara med i tävlingen! Länkar på min blogg!

SEO Sydney sa...

My spouse and I stumbled over here different web page and thought I should check things out.

------------------------
Web Design Melbourne | Web Design Perth | Web Design Sydney

Anonym sa...

This information is priceless. How can I find out more?

http://singaporetuitiontutoragency.webs.com/